Demonstrasi & Pameran oleh Pasukan Bomba & Penyelamat dari Balai Bomba Telok Bahang [12.02.2010 - guru2]

Posted by Guru Perpustakaan & Media SK Telok Bahang | Posted in | Posted on Friday, February 12, 2010

...haaa, ni kami punya Juruteknik Makmal Komputer yerr...bujang lagi...


...ni besa la...geng2 OVER kat SK Telok Bahang ni...alamak aku pun termasuk ka??...tidakkk...
xpa, aku terima hakikat ini...:)

...woi Feeza, awat hang bediri jauh ngat tu...xnampak muka ponnn....

ni aku jeles ni...gambag aku xdak pun...kecewaaaaaaaaaa....

..me abih pikiag dah ka...xmo jadi cikgu nak jadi dreba pulak...sabag la me oiii...
dah elok dah jadi cikgu ni...


..bengkek btoi, tangkap gambag lam bas tak pange aku...ni kira marah tahap dewa...cissss



...budak2 nakal nih....:)











...siap dengan kipas tu...dua mak dara vongue...he3

Aksi guru-guru....bersama murid-murid menyaksikan demonstrasi dan pameran oleh
Pasukan Bomba Dan Penyelamat dari Balai Bomba Telok Bahang.

Comments Posted (0)